أتمنى حد يجاوبني بسرعه 💔😔

• نعتذر عن الأخطاء التقنية في الموقع ، جاري العمل على إصلاحها

هذا المنتدى وقف لله تعالى

27 نوفمبر 2022
11
1
1
السلام عليكم
عندي كام سؤال ارجوا من حضراتكم تجاوبوني عليهم بلا استثناء وهكون شاكر جدا لحضراتكم
انا عملت جنس فموي مع ذكر كان قضيبي في فمه ولاكن بدون قذف وكمان لامست فتحه الشرج فقط بدون إيلاج ولا قذف
وفي القذف كان باستخدام لعابه ويده
هذه العلاقه لا اعلم كم دامت ولكن كانت كلها زي ما بحكي لحضراتكم مافيش اي تبادل سوائل بيني وبينه حتاا انا قذفت اول باستخدام يده وقومت بعيد عنه خالص وبعدين هو قذف
المهم أعطاني منديل بيده ولا اعلم ان كانت عليها المني الخاص به او لا قمت بمسح قضيبي به ومن ثم غسله هل لو هو مصاب لاني لا اعلم إصابته من عدمها هل هذا ينقل المرض ان وجد ام لا واسف علي أسلوب الكلام

السؤال التاني انا عملت بعد العلاقه ب ١١ يوم Quantitative Detection of hiv 1/2 RNA by real time pcr وكان سلبي الحمدلله اول ما كملت ٢٤ يوم عملت نفس التحليل ده تاني
وانا مصري ولا اعلم قطعيته في مصر كام يوم

وفي اليوم ال ٨٧ اتبرعت بالدم لإحدى المستشفيات بجامعه المنصوره وعملوا تحليل اجسام مضاده لجميع الفيروسات من ضمنهم الايدز وكان سلبي هل النتيجه قطعيه في اليوم ال ٨٧ ولا كان لازم بعد ٩٠ يوم

وليه بيقولوا ان لازم نعيد التحليل بعد ٦ شهور تاني حضرتك ممكن توضحلي النقطه دي

ارجوك جاوبني علي كل الأسئلة دي لانها ماليه دماغي ومجنناني

وتنصحني اعمل تحليل اي تاني
انا قدامي تحليل اجسام مضاده رابيد تست في احدى المستوصفات الخيريه بالقريه بسعر ٤٠ من نوع abon او ان تيك زي ما بيقولوا اعمله ولا لا وهل سعره القليل دا يدل علي انه غير جيد