السلام عليكم لقد قمت بعلاقة محرمة كانت باستخدام الواقى فى 6/82018 ولكن لا اعلم كيفية استخدامه بالطريقة الصحيحه ولكتى متاكد بانه لم ينقطع ولكن لما يكون مغطى كامل العضو وانا لم اقم باحضار الواقى المراة هى التى احضرته العلاقة لم تتجاوز ال 5 دقائق كاقصى تقدير ولكن قمت بمداعبتها بيدى من الاسفل واعتقد بان يدى كان يوجد بها جرح يلتئم اعراضى بعد العلاقة باسبوع1 برد اخذت مضاد وانتهى ف ثلاث ايام 2لا اذكر ان اتانى التهاب حلق نهائى 3تورم الرقبة بالكامل وانتفاخ الحنجرة4 ظهور شامات كثيرة بجسمى بعد العلاقة باسبوعين وجع شديد فى الرقبة ومكان اعلى الظهر وصداع شديد لم يستجيب له مسكنات ف موخرة راسى وفى جحر العينوفى اول شهر 9 مع استمرار انتفاخ الحنجرة والرقبة ظهرت غدد كثيرة ومحسوسه ف جانبى الرقبة وفى خلف الرقبة واسفل الراس وتحت الابط والاربيه كثيرة جدا فى البداية كانت مؤلمه وتسبب نغزات والغدد الا ف جسمى راحت بس الا فى رقبتى معايا لحد دلوقتى كلها محسوسه بلا استثناء مع العلم ان الغدد على جانب الرقبة من ناحية اليسار واضحه وظاهرة فى هذة الاثناء اسهار استمر لمده ثلاث اسابيع وف اول شهر 11 ظهر لى طفح جلدى كثير على كامل الذراع وكام القدمين لم يستجيب ايضا لعلاج ومستمر لحد الان ايضا مع العلم ظهر لى قلاع ف فمى من الداخل وحوالين الشفاة من الجانبين من حوالى اسبوع وطبعا لسانى ابيض جدا وفى نقط حمرا صغيرة ارجو من المختصين واصحاب الخبرة افادتى انا بموت عشان انا مغترب ومش عارف انزل احللدكتورة ارجو افادتى وشكرا لتعبك