قبول مشرفين جدد بمنتديات الحصن النفسي ... اضغط هنا للتفاصيل وأهلا بك

النتائج 1 إلى 1 من 1

الموضوع: استشارة

عضو إيجابي جديد

User Info Menu

استشارة

انا عندى 19 سنه وبحب شاب عنده 22 سنه بحبه بجنون وهو كمان بصراحه عمره ماغلط معايا حبنا من سنتين
    بس انا عملت مشكله كان فى حد كنت اعرفه من على الفيس من حوالى 3 سنين او اكتر
    بدايه معرفه الشخص انه قعد يكلمنى ومره يقولى انه معجب بيا ومره يقولى انه اتعود عليا لحد ماقالى فى مره انه بيحبنى بس انا ماصدقتهوش
    قعد يقولى جرب وماتخافيش المهم بعد مرور حوالى شهر من معرفته لقيته جاى يقولى انه ماينفعش يكمل معايا وقرر يبعد وعمل حكايه وهو اصلا مفييش حكايه بالنسبالى فكنت متضايقه منه جامد بس كرامتى ماسمحتليش انى اكلمه علشان اقوله الكلام الى مضايقنى
    حاول يكلمنى على الفيس تانى بعدها بفتره مارديتش عليه ظهر تانى دلوقتى بعد مرور اكتر من 3 سنين ويبررلى هو مشى ليه فاانا رديت عليه علشان اعرفه انه مايهمنيش اصلا فكلمته فون وقولتله كل الكلام الى مضايقنى كله وقفلت فى وشه السكه
    حبيبي اكتشف كل الموضوع ده بعدها على طول وشاف الكلام الى على الفيس معاه الى هو انى رديت عليه ويفتكر انى خونته وكنت بكلمه من وراه ومايعرفش الكلام الى قولتهوله على الفون
    ومش عايز يصالحنى والا يسمع منى ومش مصدقنى وقفل كل الطرق الى اقدر اوصله بيها وانا تعبانه اوى من غيره وبموت من غيره اعمل
    التعديل الأخير تم بواسطة المراقب العام ; 29-05-2014 الساعة 11:21 PM سبب آخر: يمنع وضع عناوين بريد الكتروني على العام

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع